Videoblog from Serbia, Belgrade 21/5


Kommentarer
Postat av: Maria

DU VAR SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-23 @ 15:05:53
Postat av: Stefan

Du var bäst. Super fint uppträdande.

2008-05-25 @ 13:56:08
Postat av: Bella

Hej Charlotte! Du var bäst! Det är alla baltländer och östländer som inte riktigt har förstått vad de har gått miste om!
Du som gjorde ett super bra framträdande! Du såg inte ett dugg nervös ut!
Hoppas på att vi får se mer av dig i fortsättningen!
Kram Bella ;)

2008-05-26 @ 14:47:08
Postat av: Anonym

Charlotte!
Hoppas att du läser detta!!! Jag har en liten önskning- om du skulle vilja lägga in en hejdåvideo som den allra sista, för jag antar att du även lägger ned videobloggen som du gjort med din andra blogg nu efter schlagerresan? Känns så tråkigt om du bara slutar helt upponed, skulle bli så glad om du la in en sista video! :)) Kan tänka mig att fler än jag skulle uppskatta det :)
Tusen tack för att du delat med dig så mycket av ditt liv de senaste månaderna, jag har följt det med spänning och glädje. Självklart är det tråkigt att det inte gick bra i lördags...men du kom lätt på första plats i mångas hjärtan, det kan jag lova!!

Ta hand om dig fina Charlotte!
Stor kram från Ida

2008-05-26 @ 19:52:59
Postat av: Björn

Underbart! Kolla min site för mer Charlotte-videos =)

Postat av: SuperBeLLas Blogg

hej har du en annan blogg ?

du är bäst

ha det bra

2010-05-24 @ 23:16:39
URL: http://toppenfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0