Promotion day 2 in belarius


Kommentarer
Postat av: Ida

Käraste Charlotte, ändra till "Belarus" i stället för Belarius. Du gör en kanonfin blogg!
Hoppas att du hinner ta hand om dig, vila och mysa lite med familjen ibland mitt i all stress nu!
Puss och kram från Ida

2008-04-30 @ 23:17:22
Postat av: Denniz

det heter faktiskt Belarues och inte Belarus eller Belgarues, villa bara säga det :D
DU ÄR BÄST!

2008-05-01 @ 00:22:43
URL: http://www.myspace.com/greenapplehill
Postat av: Mirza

Heeejj Charlotte du har jätte fina och bra vidieobloggar om jag få vara ärlig tror jag att vi vinner för vi har en så stark låt! Hoppas du

hinner mysa med familjen...Vi ska stötta dej i Belgrad


Kram
......Jag lovar dej...Pusss

2008-05-03 @ 09:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0